Shop Mobile More Submit  Join Login
Dragontattoo by TrixieRyuu Dragontattoo by TrixieRyuu
...
Add a Comment:
 
:iconinnovation4d:
innovation4d Featured By Owner Jan 1, 2008  Hobbyist Digital Artist
OMG! Excellent design! :faint:->:ambulance:
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Jan 3, 2008
^^ thx I try
Reply
:iconlekila:
Lekila Featured By Owner Dec 18, 2007
wow. I'd get that tattoo but no money to do so and I don't wish to get old with that on me xD very good though!
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 19, 2007
thank you^^ hmm I want an A.N.B.U. symbol! XD really
Reply
:iconlekila:
Lekila Featured By Owner Dec 19, 2007
Well, I wish you luck with getting it =)
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 19, 2007
thx!I hope too XD
Reply
:icontradereddy:
Tradereddy Featured By Owner Dec 18, 2007  Hobbyist Digital Artist
Lmao, I love the thought of wrikelly tattoos (>.<;)

But very cool tattoo over all.
Reply
:iconblackbloood:
blackbloood Featured By Owner Dec 18, 2007
ilyetakarokaválamra *-*
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 18, 2007
hihihihihihi Nature is ezt mondta csak angolul :D looool :lmao:
Reply
:iconblackbloood:
blackbloood Featured By Owner Dec 18, 2007
:XD: oké :XD: :XD: :XD: :XD:
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 19, 2007
XD jaahhh
Reply
:iconblackbloood:
blackbloood Featured By Owner Dec 19, 2007
höhö :XD:
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 19, 2007
hehe :D
Reply
:iconblackbloood:
blackbloood Featured By Owner Dec 19, 2007
:XD: lol
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 19, 2007
lmao :XD:
Reply
(2 Replies)
:iconking-nature-kite:
King-Nature-Kite Featured By Owner Dec 18, 2007
I want that tattoo now! lol
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 18, 2007
haha!lol once you gets such a tattoo...or anything...really,what kind of tattoo do you like?
Reply
:iconking-nature-kite:
King-Nature-Kite Featured By Owner Dec 18, 2007
Anything sweet I guess. idk
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 18, 2007
haha^^I want an A.N.B.U symbol on my arm <3
anything sweet?if you makes a tatto,tell me that what kind of <3
if I'm not indiscrete
Reply
:iconking-nature-kite:
King-Nature-Kite Featured By Owner Dec 18, 2007
Sweet, sweet. Good. Nice. Not bad at all. Okay, good.
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 18, 2007
^^ good night!I goes :)
Reply
:iconking-nature-kite:
King-Nature-Kite Featured By Owner Dec 18, 2007
Tehn why does your signature say goo morning? jk lol Bye.
Reply
:icontrixieryuu:
TrixieRyuu Featured By Owner Dec 19, 2007
morning?I'm in Hungary lol
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×
  • Photo
Download JPG 976 × 876



Details

Submitted on
December 18, 2007
Image Size
74.3 KB
Resolution
976×876
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
878
Favourites
6 (who?)
Comments
35
Downloads
16
×